صبحگاه مشترک به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان سراوان برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۴۱۱۹۵
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان صبحگاه مشترک با حضور امام جمعه معززشهرستان ،سردار ظریفی فرمانده قرارگاه شهید سجاد ، فرماندار ، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی سران طوایف خانواده شهدا و ایثارگران و جمعی از بسیجیان برگزار شد .
در این مراسم سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه شهید سجاد گفت :تاریخ دفاع مقدس را سیر کنید امروز انقلاب اسلامی برای جهانیان و بسیاری از کشورها به الگو تبدیل شده است، افرادی از انقلاب انقلاب دفاع کردند که از آحاد مختلف مردم بودند و از حریم و ولایت دفاع کردند.
وی افزود :
امروز دستاوردهای مختلفی را به دست آورده ایم، دستاوردهای نظامی و قدرت نظامی که امروز به دست آوردیم به برکت هشت سال دفاع مقدس است امروز به دلیل موشک های دور برد و نقطه زنی که داریم لرزه بر اندام استکبار افتاده است.

سرهنگ علی ثمره حسینی گفت :هفته دفاع مقدس یادآور حماسه‌ها، رشادت ها و دلاوردهای ملت ایران است، انقلاب اسلامی در امتداد بعثت پیامبر اسلام و حماسه عاشورای حسینی قرار دارد که آغاز این نهضت از سال ۴۲بود.
وی در ادامه افزود:رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، مردم بصیر و فهیم و نیروهای مسلح نظامی و انتظامی سه مولفه از دستاوردهای انقلاب اسلامی است که با وجود این سه مولفه دشمن آروزی براندازی نظام را به گور خواهد برد.

ارسال نظرات