خبرهای داغ:
سرهنگ الیاسی تأکید کرد

لزوم پاسخگویی به شبهات و مقابله با تحریف دفاع مقدس از سوی دشمن

همدان-فرمانده سپاه اسدآباد با اشاره به فرمایش رهبر انقلاب در خصوص شناخت عظمت دفاع مقدس گفت: پاسخگویی به شبهات و مقابله با تحریف دفاع مقدس از سوی دشمن از دیگر وظایفی است که ایشان به آن اشاره کرد.
کد خبر: ۹۵۴۰۹۴۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، به مناسبت هفته دفاع مقدس جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، فرمانده و نیروهای سپاه پاسداران و بسیج شهرستان اسدآباد با امام جمعه این شهر دیدار و تجدید بیعتی دوباره با ولایت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد در این دیدار به ایستادگی مردم ایران اسلامی در طول تاریخ دفاع مقدس اشاره و اظهار کرد: ملت عزیز ایران امروز با وجود غم تلخی‌های جنگ، سالروز آغاز تجاوز عراق علیه ایران را به عنوان مظهر ایستادگی و مقاومت پاس می‌دارند چراکه دشمن به هدفش یعنی تصرف خاک ایران و بستن پرونده انقلاب بود، نرسید.

سرهنگ امیدعلی الیاسی تصریح کرد: ملت ایران با دستان خالی اما با ایمان و توکل به خدا حتی اجازه نداد یک وجب از خاک این کشور به تصرف دشمن درآید و جانانه مقابل آنان ایستادند.

وی به فرمایش رهبر انقلاب و وظایفی که ایشان برای شناخت عظمت دفاع مقدس برشمردند، اشاره کرد و گفت: پاسخگویی به شبهات و مقابله با تحریف دفاع مقدس از سوی دشمن از دیگر وظایفی است که ایشان به آن اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به رفتار و سیره و روش زندگی شهدا برای جهاد تبیین و چهار زاویه عظمت دفاع مقدس از دیدگاه رهبر انقلاب عنوان کرد: باید با عمل به فرمایش رهبری، دنباله‌رو راه و سیره شهدا باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار