خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن گفت :

تکیه بر مکتب شهدا پشتوانه محکم صیانت نظام و ملت ایران از فتنه های و کینه توزی ها است

کد خبر: ۹۵۴۰۸۸۴
|
۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه فریدن استان اصفهان ؛ حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل میرغبوری مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن در مصاحبه ای با خبرنگار خبرگزاری بسیج ، آثار و دستاوردهای دفاع مقدس را اینگونه بیان کرد : دفاع مقدس، قله رفیع و نقطه اوج رشادت، ایثار و تبلور زیباترین صفات انسان متعالی بود.

وی افزود : هشت‌ سال ایثار و پایمردی ملت سلحشور ایران اسلامی در یک جنگ نابرابر و تحمیلی در برابر استکبار جهانی و عوامل منطقه‌ای آنان، عبرتی است که هرگز نباید مورد غفلت قرار گیرد. این رویداد عظیم با آثار و برکات بی‌شمار خود به منزله گنجینه‌ای ارزشمند و هویت‌ساز بایستی برای همیشه زنده و هدایت‌ بخش نسل‌های این سرزمین قرار گیرد.

میرغبوری تاکید کرد: جنگ تحمیلی به عنوان یک توطئه جهانی، با هدف نابودی انقلاب و سلطه گری مجدد غرب آغاز شده بود که در پایان نه تنها به شکست صدام و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن به‌ ویژه ابرقدرت‌های شرق و غرب و رژیم صهیونیستی منجر و سربلندی ایران اسلامی را رقم زد بلکه مقدمه‌ای برای ورود ایران بر قله‌های عزت و پیشرفت در مقیاس جهانی شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج فریدن در ادامه گفت: تکیه بر مکتب شهدا، پشتوانه محکم صیانت نظام و ملت ایران از گزند فتنه‌ها، توطئه‌ها و کینه‌توزی‌های بیگانگان و ضدانقلاب داخلی و خارجی در جنگ ترکیب فعلی خواهد بود.

وی در پایان افزود : بهره‌مندی از درس‌ها و آموزه‌های هشت سال دفاع‌مقدس و لزوم ارتقای قدرت دفاعی و بازدارنده و ضرورت اشراف اطلاعاتی و هوشمندی در برابر راهبردها و سناریوهای جبهه شیطانی دشمنان را برای حال و آینده کشور امری مهم و سرنوشت‌ساز می باشد و بر ماست که با فعالیت های فرهنگی از تهاجم آنها جلوگیری نمایم .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار