خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

بالاترین مفاهیم انسانی و الهی در دفاع مقدس جلوه انگیزی کرد

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهارداشت: در دفاع مقدس بالاترین مفاهیم انسانی و الهی و برجسته ترین نمونه های تدبیر در بحرانی ترین شرایط با اتکا به ظرفیت های داخلی را شاهد بودیم.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۳۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم در رژه نیروهای مسلح در تبریز، افزود: بر همین اساس بزرگترین و ارزشمندترین درس های دفاع مقدس برای مسوولان و عموم مردم است چراکه فعالیت ها به فراهم بودن امکانات موکول نمی شد.

وی با انتقاد از نگاه عرفی عده ای در کاستن وجه قدسی دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس هشت ساله ایران، گنجینه ای ناتمام برای اداره کشور در تمام شرایط پیش روی کشور است .

حجت الاسلام آل هاشم با تایکد بر اینکه در باره دفاع مقدس باید جهاد تبیین انجام شود، گفت: در بیان خاطرات جنگ و تحلیل آن، از بکار بردن تعابیری که ۲ ملت ایران و عراق را روبروی هم قرار می دهد پرهیز شود .

وی هفته دفاع مقدس را محضر خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک گفت و به ارواح ۱۰ هزار شهید دفاع مقدس استان درود فرست و خاطرنشان کرد: این نخستین جنگی بود که به رغم حضور و همراهی قدرتهای دنیا با حزب بعث وجبی از کشورمان از دست نرفت .

حجت الاسلام آل هاشم اظهار کرد: به برکت وحدت و همدلی و هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا نیروهای مسلح از اقتدار ویژه ای برخوردارند .

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح کشور در منطقه حرف اول را می زنند، اظهار کرد: این نیروها به عنوان بازوان قدرتمند و سربازان هوشمند و اطمینان بخش رهبری در تراز جمهوری اسلامی هستند .

امام جمعه با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس به واقع دفاع از تمامیت ارضی کشور، انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار