فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظرقائم یزد گفت: دشمن به دنبال لطمه زدن به مولفه‌های قدرت‌ساز دفاع مقدس یعنی مکتب اسلام و اهل بیت (ع)، ولایت فقیه و حضور مردم به ویژه جوانان در صحنه است.
کد خبر: ۹۵۴۰۳۱۸
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ پاسدار دکتر حسین آزادی نژاد در نشست با خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، این ایام را فرصتی مناسب برای تبیین و یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس دانست و گفت در این هفته فرصت مناسبی برای گسترش و تقویت فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا در محلات، عطر افشانی قبور شهدا، تجلیل از رزمندگان و ایثارگران هفته دفاع مقدس، برگزاری رزمایش رهروان شهدا در قالب ۷۵ گروه بازدید از خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان، همایش جوانان انقلابی تمدن ساز، اجرای مختلف گروه سرود در سطح شهرستان، برپایی شب‌شعر دفاع مقدس، همایش معلمان به‌عنوان افسران جنگ نرم، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، افتتاح چند کارگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های شاخص در نظر گرفته‌شده به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

وی در ادامه به اولویت‌های این ناحیه مقاومت اشاره و عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب هفت عرصه شامل علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، اقتصاد، استقلال و آزادی، عدالت، عزت ملی و سبک زندگی را معرفی و در ادامه طی سخنانی چهار نقطه را برای عظمت چشم‌انداز انقلاب یعنی شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی که نیازمند یک حرکت عمومی است، بیان کردند.
وی با بیان این که دشمن مرتباً در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد چالش در نظام جمهوری اسلامی است، گفت: در این راستا نیز دشمنان مولفه‌های قدرت‌ساز دفاع مقدس یعنی مکتب اسلام و اهل بیت (ع)، ولایت فقیه و حضور مردم به ویژه جوانان در صحنه را شناسایی و هدف گرفته‌اند که باید همگی برای حفظ این مولفه‌ها همت کنیم.

وی در پایان ادامه داد: برپایی کافه شهدا در محلات، برگزاری مسابقات ورزشی در محلات و پایگاه‌ها، تجلیل از سربازان از دیگر برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهید منتظر قائم در هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار