خبرهای داغ:
بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با شرکت اعضای کانون وابستگان ناحیه سپاه دزفول مسابقات مقدماتی قرآن کریم در ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۷۶
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج دزفول حجت الاسلام نصرت امرایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دزفول در این برنامه با اشاره به جایگاه قرآن در زندگی بشر اظهار داشت: خداوند به وسیله قرآن کریم وبا فرستادن پیامبر گرامی اسلام زمینه سعادت و هدایت بشر را فراهم کرد و بیان داشت تا زمانی که بندگان من به ریسمان قرآن و عترت چنگ بزنند وتمسک بجویند گمراه نخواهند شد.

 

حجت الاسلام امرایی افزود: اگرچه تلاوت قرآن ثواب و اجر فراوانی دارد اما عمل به قرآن و درک پیامهای کلام وحی از اهمیت دو چندانی برخوردار است به عنوان مثال نمی شود بنده ای قرآن تلاوت کند اما زکات نپردازد، خمس ندهد، حجاب خود را رعایت نکند وبه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام نورزد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دزفول اضافه کرد: یکی از پیامهای مهم قرآن کریم مسئله امر به معروف و نهی از منکر است، یک مسلمان آگاه و بصیر به تعالیم الهی وظیفه دارد تا در برابر گناهان و معاصی بی تفاوت نباشد و با آگاه نمودن فرد خاطی زمینه حفظ کیان جامعه را فراهم آورد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دزفول در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج دزفول از تلاش های مدیر کانون وابستگان ناحیه دزفول و مدیر روابط عمومی و تبلیغات ناحیه برای برگزاری مسابقات مقدماتی قرآن و مفاهیم برای وابستگان ناحیه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس که در ناحیه دزفول برگزار گردید تقدیر و تشکر می شود.

وی افزود:کسانی که در این مسابقات مقامی کسب نمایند به مسابقات کشوری وابستگان سپاه معرفی خواهند خود.  

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها