فرمانده مقاومت بسیج سپاه بستک

برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج در بستک

صبح امروز با حضور بسیجیان برادر مسابقات قرآن و عترت بسیج در رشته های قرائت - ترتیل - حفظ - تفسیر به همت حوزه مقاومت بسیج شهدا برگزار گردید
کد خبر: ۹۵۴۰۰۰۲
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۹
برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج در بستک

برگزاری مسابقات قرآن و عترت بسیج در بستک

 

صبح امروز با حضور بسیجیان برادر مسابقات قرآن و عترت بسیج در رشته های قرائت - ترتیل - حفظ - تفسیر به همت حوزه مقاومت بسیج شهدا برگزار گردید.

 

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان از بستک، صبح امروز۲۸ شهریور ماه در محل مسجد روستای دهنگ شهرستان بستک و با حضور فرمانده مقاومت بسیج سپاه بستک ،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بستک ،فرماندهان حوزه و پایگاه برادران بسیجی و عموم مردم مسابقات قرآن و عترت بسیج با اساتید شهرستانی در رشته های قرائت - ترتیل - حفظ - تفسیر برگزار شد.

 

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین درویشی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بستک تصریح کرد: برگزاری اینگونه مسابقات در راه ترویج قرآن در جامعه از مساجد و محلات شروع شده و از تمامی پایگاه ها تحت امر این منطقه در مسابقات شرکت کردند که با حمایت خوب خانواده های محترم بسیجیان قرآنی برای توسعه قرآن در سطح جامعه تلاش خواهیم کرد.

 

درویشی ادامه داد: نفرات منتخب اول تا سوم حوزه ای و پایگاهی به مسابقات شهرستانی، نفرات اول شهرستانی در رشته های مختلف به مسابقات استانی اعزام می گردند و نفرات اول استانی راهی مسابقات کشوری خواهند شد.

 

وی افزود :با بیان اینکه درخشش حافظان و شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات ارزشمند است بیان کرد: برای این عزیزان آرزوی توفیق داریم و امیدواریم این مسابقات در سال های آتی با حمایت و همت فعالان حوزه قرآن پرشور تر و گسترده تر برگزار شود

 

همچنین در پایان از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار