خبرهای داغ:
افشاری:

‌دوران دفاع مقدس دوره تاریخ‌ساز ایران اسلامی است

همدان-فرماندار تویسرکان گفت: دوران دفاع مقدس تاریخ‌سازترین دوران در طول حیات کشور عزیزمان ایران است.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۳۹
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین افشاری در جلسه شهرستانی هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس که در سالن شهدای فرمانداری تویسرکان برگزار شد، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس تاریخ‌سازترین دوران در طول حیات کشور عزیزمان ایران است که می‌توان از آن به عنوان دوران ایثار و شهادت و مردانگی نام برد.

وی افزود: امروز ما باید با استفاده از تجربیات این دوران در مقابل هجمه‌های گوناگون دشمن پایداری و نبرد کنیم.

فرماندار تویسرکان گفت: امروز وظیفه همه ما بهره‌گیری از سیره شهدا برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده است چراکه برش تاریخی دفاع مقدس برجسته‌ترین و مقدس‌ترین دوران کشور ما است و این برش هرگز با این همه عظمت، ایثار و از خود گذشتگی تک تک مردم در آن دوران تکرار نشدنی است.

وی از اعضای شهرستانی دفاع مقدس خواست نه در طول ایام دفاع مقدس بلکه در طول سال نسبت به نشر ارزش‌های دفاع مقدس که همچون نگینی نورانی در حال درخشش درتاریخ ایران است، تلاش کنند و افزود: ما هرچه در راه انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و دلاورمردی‌های رزمندگان دوران دفاع تلاش کنیم یک سرمایه‌گذاری فناناپذیر خواهد بود.

افشاری سیره شهدا را چراغ راه آیندگان دانست و گفت: دلیل ماندگاری شهدا همخوان بودن رفتار پیدا و پنهان آنان بود که خالصانه برای خدا وارد عرصه جهاد شدند و جان خود را برای حفظ اسلام به انقلاب اسلامی هدیه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار