قاسملو در گفتگو با بسیج:

جهاد تبیین، نسخه مقابله با جنگ شناختی دشمن است

همدان-فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد با اشاره به دیدگاه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) گفت: جهاد تبیین، نسخه مقابله با جنگ شناختی دشمن است.
کد خبر: ۹۵۳۹۴۴۷
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

مهناز قاسملو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تاکید بر جایگاه ارزشمند هویت زن مسلمان اظهار کرد:  با توجه به این‌که امروز شاهد جنگ شناختی گسترده دشمنان به‌ویژه در حوزه زنان و خانواده هستیم و شبهاتی با عناوین مختلف مثل نقش و حق، تکالیف و حقوق زنان در شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌ها و فضای مجازی با هدف تخریب هویت زنان و دختران ایرانی اسلامی مطرح می‌شود، پاتوق‌ها و دورهمی و کافه گفتگوی دخترانه به همت بسیجیان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها با رویکرد تقویت هویت اسلامی و پاسخ‌گویی به شبهات دختران در سطح حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد در اماکن عمومی همچون کتابخانه‌ها و فضای سبز در حال برگزاری است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه (س) صالح آباد با اشاره به دیدگاه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) اظهار کرد: جهاد تبیین، نسخه مقابله با جنگ شناختی دشمن است، درصدد این هستیم تا با تشکیل پاتوق‌ها، دورهمی‌ها و کافه گفت‌وگوهای دخترانه با بهره‌گیری از اساتید زبده با استفاده از نگرش امامین انقلاب به تبیین موضوع زن و خانواده جایگاه و نقش و ارزش زن بپردازیم تا به سؤالات و شبهات دختران پاسخ مناسب ارائه کنیم.

وی اظهار کرد: این دورهمی‌ها با هدف تبیین جایگاه و ارزشمندی هویت زن مسلمان، رشد و ارتقای سطح آگاهی دختران نسبت ‌به بحث‌های انحرافی در حوزه زنان و پاسخ به شبهه‌های آنان و مصونیت جوانان از تأثیرپذیری تبلیغات منفی جریانات معارض و آگاهی بخشی و حفظ ارتقاء هوشیاری دختران در برابر توطئه و فتنه‌های دشمن و کمک به نقش‌آفرینی مردم برای خنثی‌سازی شبهات اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار