خبرهای داغ:

رشد ۱۰ درصد تردد زوار در مرز‌های خوزستان

از ابتدای ماه صفر تاکنون از دو مرز شلمچه و چذابه ۲ میلیون و ششصد هزار نفر تردد کرده اند که در مقایسه با سال گذشته در ماه صفر حدود ۱۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۹۵۳۹۳۰۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسبج خوزستان، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:از ابتدای ماه صفر تاکنون از دو مرز شلمچه و چذابه ۲ میلیون و ششصد هزار نفر تردد کرده اند که در مقایسه با سال گذشته در ماه صفر حدود ۱۰ درصد رشد داشته است. 

فواد غزیعلی افزود:در حال حاضر میزان جابه جایی زائران با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی تقریبا ۲۰۰ هزار نفر رسیده است که مدت به سال گذشته رشد ۸ درصدی را نشان میدهد.

وی در ادامه بیان کرد: در روز‌های پایانی ماه صفر اکثر زائران به مقصد مشهد مسافرت می‌کنند و سفر‌ها نیز در این بازده زمانی افزایش پیدا می‌کند و تلاش می‌کنیم در دو پایانه چذابه و سیاحت وسایل نقیله را فراهم کنیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان اظهار داشت:عمده سفر‌هایی که در حال حاضر از مرز چذابه انجام می‌شود برای مقاصد قم و تهران برای اتباع صورت می‌گیرد. ودر کنار سفر‌های اتباع سفر‌های مردم استان نیز به مقاصد تهران، اصفهان، فارس و یزد است که خوشبختانه با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم مشکلی در تامین وسیله حمل و نقل نداشته باشیم

ارسال نظرات
پر بیننده ها