باهدف تأمین گوشت موردنیاز کشور و تسهیل در واردات دام از مرزهای سیستان و بلوچستان، نشست مسئولان عالی وزارت جهاد کشاورزی، سازمان جهاد کشاورزی استان، دامپروران، نمایندگان کشتارگاه‌ها و واردکنندگان دام سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۴۷
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از چابهار، مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ایجاد وحدت رویه، مدیریت قیمت واردات دام از مرز، فعال‌سازی واحدهای کشتارگاهی و بسته‌بندی با تمام ظرفیت کاری، تأمین دام برای واحدهای پرواربندی و در نهایت تأمین طبق ضوابط قرنطینه‌ای و بهداشتی برای بازار کشور در سیستان‌ و بلوچستان را از مهم‌ترین برنامه این نشست اعلام کرد.

صدر الله دولت گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای مردم منطقه با فعال‌سازی زیرساخت‌های موجود در زمینه دام و دامپروری، واحدهای کشتارگاهی و بسته‌بندی و مرز و گمرکات استان از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد.

وی تصریح کرد: منابع ارز دولتی برای واردات دام پرواری تأمین شده و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سازمان اتکا نیز در کنار شرکت پشتیبانی امور دام در تأمین گوشت کشور مشارکت خواهند داشت.

مشاور وزیر و مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اظهار داشت: باتوجه‌به زیرساخت‌ها و توانمندی‌های سیستان و بلوچستان با تلاش همه مسئولان، دامپروری سیستان و بلوچستان مجدد به شکوفایی در تولید خواهد رسید.

ارسال نظرات