زنجان _ معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان از اعزام ۵۱ زائر با دو دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی از این استان به مشهد مقدس خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۲۳۱
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۱

اعزام ۵۱ زائر از زنجان به مشهد مقدس

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛علی مدقالچی، معاون حمل و نقل این اداره کل گفت: با توجه به ایام پایانی ماه صفر که مقارن با رحلت حضرت رسول (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) است، همه ساله زائران حرم مطهر رضوی از زنجان به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی عنوان کرد: روز پنج شنبه ۵۱ زائر با ۲ دستگاه ناوگان عمومی مسافری به مشهد مقدس اعزام شدند.

مدقالچی تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری انجمن‌های صنفی، شرکت‌ها و رانندگان استان از تمام ظرفیت‌های موجود برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائرین حرم رضوی استفاده کرده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، با بیان اینکه از ابتدای شروع اجرای طرح ستاد (۲۰ شهریور) تاکنون، ۲۵۶ زائر استان با ۱۶ دستگاه ناوگان اتوبوس به مشهد اعزام شده‌اند، افزود: برای حضور هم‌استانی‌ها در مراسم ایام رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا علیه السلام، امکانات مسافربری فراهم بوده و هیچگونه کمبودی برای تأمین ناوگان مسافری وجود ندارد.

این مقام مسئول عنوان کرد: مسافران می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی شرکت‌های حمل و نقل، از طریق سامانه پاسخگوی ۱۴۱ اطلاع‌رسانی نمایند تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی ادامه داد: تدابیر لازم برای بازگشت زائران نیز اندیشیده شده که امیدواریم همانند ایام اربعین، خدمتگزار مردم در امر جابه‌جایی و بازگشت زائران به استان باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار