خبرهای داغ:

شکارچیان غیرمجاز در چنگال محیط بانان منطقه حفاظت شده سهند

تبریز- رئیس اداره محیط زیست اسکو از دستگیری چهار نفر متخلف شکار در داخل منطقه حفاظت شده سهند توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۴۴
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی محیط زیست استان، امیر قاسم زاده در این باره گفت: چهار نفر متخلف شکار که نیمه شب در داخل منطقه حفاظت شده سهند  اقدام به شکار  کرده بودند توسط مامورین یگان حفاظت محیط زیست اسکو مستقر در سر محیط بانی زینجناب دستگیر شدند.

 وی ادامه داد: از این متخلفین یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ و شوکر کشف و ضبط  شده  که البته با اشراف مامورین یگان حفاظت محیط زیست به منطقه و هوشیاری آن ها، متخلفین قبل از هر گونه اقدام به تخلف  شکار دستگیر شده اند.

قاسم زاده افزود: پرونده قضایی متخلفین پس از تکمیل جهت رسیدگی نهایی به مقامت قضایی شهرستان ارجاع شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اسکو ضمن هشدار به شکارچیان و متخلفین تاکید کرد : هیچگونه مماشاتی با شکارچیانی که به حیات وحش استان آسیب می‌رسانند نخواهیم داشت.

وی در پایان اظهار داشت: انتظار داریم اهالی منطقه خصوصا جوامع محلی نیز در راستای فرهنگسازی و همکاری با ماموران یگان حفاظت محیط زیست تلاش بیشتری داشته و اداره محیط زیست را در حفاظت از مناطق تحت مدیریت استان بیش از گذشته همراهی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار