خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با صدور پیامی ارتحال سردار «محمدباقر رنجبر» از موسسین نهاد مقدس بسیج در استان فارس و فرماندهان دفاع مقدس را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۱۹
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با صدور پیامی ارتحال سردار «محمدباقر رنجبر» از موسسین نهاد مقدس بسیج در استان فارس و فرماندهان دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت ابراهیم بیانی آمده است:

  بسم الله الرحمن الرحیم
 
    اِنّا لِلّه وَ اِنّا اِلَیهِ راجِعون
ارتحال سردار رشید سپاه اسلام «محمدباقر رنجبر» از موسسین نهاد مقدس بسیج در استان فارس و حماسه‌سازان دوران دفاع مقدس موجب تاسف، تالم و تاثر اینجانب، دوستان و همرزمان ایشان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شد.
زندگی پر برکت این سردار رشید اسلام، پر از مجاهدت و تلاش خالصانه در راه پاسداری از انقلاب اسلامی، اطاعت از ولایت فقیه و صیانت از ارزش های الهی بود و کارنامه درخشان ایشان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار خواهد بود.
اینجانب به نمایندگی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، ارتحال این سردار رشید اسلام و مجاهد نستوه را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوستان، همرزمان و خانواده معظم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای آن عزیز به خداپیوسته علو درجات و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) را طلب می‌کنم و برای خانواده گرانقدر ايشان صبر و اجر از درگاه ربوبی مسألت می نمایم.
بی شک وصول به رب الارباب برای این عبد وارسته در روز ارتحال نبی مکرم اسلام(صلوات الله علیه) و سالروز شهادت امام مجتبی(علیه السلام)، نشان از ارتباط قلبی او با حضرات معصومین(علیهم السلام) و پاداش مجاهدت این مرد بزرگ بود.
 
ابراهیم بیانی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها