خبرهای داغ:
سردار بسیجی «محمدباقر رنجبر» فرمانده سابق فرماندهی لشکر ۱۹ فجر و یادگار هشت سال دفاع مقدس ساعتی قبل بعد از تحمل سالها درد فراق، به یاران شهیدش پیوست.
کد خبر: ۹۵۳۸۹۷۶
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار بسیجی «محمدباقر رنجبر» فرمانده سابق فرماندهی لشکر ۱۹ فجر و یادگار هشت سال دفاع مقدس پس از تحمل سالها فراق از یاران شهیدش، بعدازظهر روز شهاغدت پیامبر(ص) و امام حسن مجتبی(ع) به آنان پیوست و روح بلندش ملکوتی شد. 

وی که در کربلای معلی در موکب خدمات رسانی به زائران از قسمت پا مریض و عفونی شده بود، کلیه هایش  از کار افتاده و ریه ایشان دچار مشکل شده بود و در آی سی یو بیمارستان نمازی شیراز بستری بود که امروز میهمان اراب خود شد و مزد نفشانیهایش را گرفت. 

وی، از روزهای آغازین جنگ به عنوان پاسدار از شیراز به جنوب اعزام شد. ابتدا به عنوان تیبارچی در عملیات حضور داشت و بعد از آن فرمانده و جانشین گردان شد و در جنگ فرماندهی لشکر ۱۹ فجر را عهده دار بود.
سردار محمدباقر رنجبر، ۲۲ ساله بود که به‌ عنوان پاسدار راهی جبهه‌های جنگ شد و در آخرین مسوولیتش جانشین فرماندهی لشکر را بر عهده داشت.

وی که سال‌ها نیز در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشغول فعالیت بود پس از بازنشستگی هم دست از تلاش بر نداشته است‌. 

روحش شاد و راهش پر رهرو

خبرگزاری بسیج فارس این مصیبت را به بازماندگان ایشان، و یاران و همرزمانش تسلیت گفته، و از خداوند منان علو درجات را برای آن شهید عزیز مسئلت می نماید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها