خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

انتقال پیام شهدا رسالت خطیر هنرمندان است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا انتقال پیام شهدا را رسالت خطیر هنرمندان خواند و افزود: هنرمندان تکلیف سرنوشت سازی برعهده دارند و این افراد باید تبیین کننده تمام ابعاد انقلاب مقدس جمهوری اسلامی باشند.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۹۹
|
۲۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در اجلاسیه شهدای هنر و رسانه در سالن پتروشیمی تبریز افزود: قدردان پیشکسوتان عرصه هنر و رسانه در دوران دفاع مقدس هستیم که توانستند این فرهنگ جهاد و شهادت را ماندگار سازند.

وی اضافه کرد: اگر اقدامات زینب گونه شهدای رسانه و هنر و فعالان این عرصه ها نبود، هم اکنون نسبت به روحیه شهادت و شجاعت شهدا و جانبازان و آزادگان آگاهی چندانی نداشتیم.
سردار عباسقلی زاده وصیت نامه شهدا را بهترین مصداق برای هنرآفرینی آن ها عنوان و اظهار کرد: شهدا در وصیت نامه های خود بسیاری از مفاهیم را هنرمندانه منتقل کنند که از جمله این وصیت نامه ها می توان به وصیت شهید سلیمانی است که دارای مفاهیم بسیار مقدسی بوده و اثری ماندگار به شمار می رود.
فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: فعالان حوزه هنر و رسانه باید روحیه شجاعت، عفت، مردانگی، دشمن شناسی و غیره را به صورت هنرمندانه ترسیم و نمایان کنند تا باعث بیداری بشریت شوند.
وی، انتقال پیام شهدا را تکلیف بزرگی بر گردن هنرمندان عنوان کرد و گفت: هنرمندان عزیز تکلیف سرنوشت سازی برعهده دارند و این افراد باید تبیین کننده تمام ابعاد انقلاب مقدس جمهوری اسلامی باشند.
سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه دنیا بر مدار تبلیغات چرخیده و امروزه نیز این چرخه تبلیغات بر عهده هنرمندان و رسانه های دلسوز است، گفت: امیدواریم همگی بتوانیم در راستای پیشبرد بیانیه گام دوم انقلاب و تبیین جنبه های پیشرفت ایران اسلامی نقش آفرین باشیم و دین خود را نسبت به شهدا ادا کنیم.
وی افزود: هنرمندان باید با هم اندیشی و هم افزایی، نسبت به نشان دادن افتخارات جمهوری اسلامی تلاش کنند تا بر غول رسانه ای استکبار غلبه کنند.
فرمانده سپاه عاشورا گفت: امروز در هر عرصه ای که با دشمن درگیر شده ایم، او را مجبور به شکست کرده و تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده ایم. در عصر کنونی نیز دشمن در حوزه جنگ شناختی وارد عمل شده که باید نسبت به این حربه دشمن آگاه باشیم.
اجلاسیه شهدای هنر و رسانه از سری برنامه های کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی است که در تالارپتروشیمی تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار