معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: زیارت پیامبر اکرم(ص) (از راه دور) همراه با توسل به ساحت نورانی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) و امام رئوف حضرت رضا(ع) در مساجد و محافل عزای آن حضرت حتی در محافل خانگی قرائت خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۸۸۷۷
|
۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی صبح چهارشنبه ۲۲ شهریور ماه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: ۲۸ صفر سالروز رحلت و شهادت پیامبر اکرم(ص) از روز های غم انگیز تاریخ اسلام است که باید در این روز با تمام وجود به یاد پیامبر اکرم(ص) بود و ادای احترام کرد.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به مطلب فوق گفت: وظیفه همه مسلمانان است در روزی که به نام رسول‌ گرامی اسلام است به عنوان محور جهان اسلام دلها و قلب های مسلمانان و مؤمنان متوجه آن کانون رحمت الهی و واسطه فیض گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی افزود: بسیار مناسب است که در روز ۲۸ صفر در محافل ، مجالس و مساجد مردم زائر پیامبر عظیم الشان اسلام باشند.

معاون امور استانها ، حقوقی و امور مجلس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: لذا به همین منظور زیارت پیامبر اکرم(ص) از بعید ( از راه دور) همراه با توسل به ساحت نورانی کریم اهلبیت امام حسن مجتبی(ع) و امام رئوف حضرت رضا(ع) در مساجد و محافل عزای آن حضرت حتی در محافل خانگی قرائت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی از علما ، مبلغین و مبلغات و مداحان اهل بیت(ع) خواست با اهتمام به این مهم و توجه دادن به روح زیارت در جهت عمق بخشیدن به پیوند امت با پیامبر و اهلبیت(ع) تلاش بیشتری نمایند.

وی همچنین از مواکبی که در مسیر ودر مشهد مقدس پذیرای زائران میلیونی امام هشتم هستند تقدیر کرد و از حرکت زائرانی که ده ها کیلومتر را به عشق امام رضا (ع) به سوی مشهد مقدس پياده روی دارند ، تجلیل نمود.

 

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار