مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: همه ساله شاهد استقبال مردمی در جشن عاطفه‌ها هستیم؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی ما این است امسال لوازم التحریر دانش آموزان نیازمند در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شود که همه در اختیار مددجویان تحت حمایت کمیته امداد قرار خواهد.
کد خبر: ۹۵۳۸۷۰۳
|
۲۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۴

 عباس دهباشی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها همزمان با فرارسیدن بازگشایی مدارس اظهار کرد: این نهاد بیش از صد بیست دانش آموز و هفت دانشجو زیرپوشش دارد که نیاز به خدمات  تحصیلی، آموزشی و تربیتی دارند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برپایی جشن عاطفه‌ها در شهرستان فیروزکوه، گفت: تاکید ما بر این است خدمات جشن عاطفه‌ها از ناحیه محله و مدارس انجام شود.

دهباشی با اعلام اینکه پویش تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان با نام  آینده‌ساز باشیم در شهرستان در حال انجام است، گفت: نحوه ی دریافت کمک های شما سروران عزیز واریز به شماره کارت ۳۳۴۲_۵۰۰۲_۹۹۷۹-۶۰۳۷بنام کمیته امداد شهرستان فیروزکوه، واریز از طریق کددستوری ذیل

*۸۸۷۷*۰۲۱۱۴#

ویا مراجعه حضوری و اهدای بسته های آموزشی و  تحصیلی به  کمیته امداد امام (ره) شهرستان فیروزکوه ، مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  ۷۶۴۴۲۰۲۴ واحد مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره ) شهرستان فیروزکوه تماس بگیرند.

 

خبرنگار بسیج/ طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار