مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا:

ساخت چند خانه تخصصی کشتی در مازندران در دستور کار است

ساری-مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلاگفت: انعقاد تفاهم نامه با هیئت کشتی بسیج و ساخت خانه تخصصی کشتی در چند مورد از جمله برنامه های هیئت کشتی بسیج بود.
کد خبر: ۹۵۳۸۴۲۱
|
۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،نشست صمیمی سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و رئیس هیئت کشتی بسیج کشور با پیشکسوتان و بزرگان کشتی استان مازندران با حضور شایگان رئیس هیئت کشتی استان مازندران، سرهنگ غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا و مدیرعامل باشگاه مقاومت مازندران و دکتر فعلی دبیر هیئت کشتی بسیج کشور برگزار شد.

خبر

سرهنگ غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا و مدیرعامل باشگاه مقاومت استان مازندران در این نشست ، با اشاره به اینکه پیشرفت قابل ملاحظه کشتی بسیج در استان، گفت: انعقاد تفاهم نامه با هیئت کشتی و ساخت خانه تخصصی کشتی در چند مورد،برگزاری مسابقات کشتی استانی و کشوری از جمله برنامه های هیئت کشتی بسیج بود.

ساخت چند خانه تخصصی کشتی در دستور کار است

سرهنگ غفارپور  افزود: اخذمجوز فعالیت تیم مقاومت کشتی در استان مازندران از مهم ترین فعالیتها بود که د راستان چنین تیمی نداشتیم.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا ابراز امیدواری کرد که با استفاده از ظرفیت پهلوانان و پیشکسوتان استان در آینده شاهد لیگ برتر مقاومت بسیج باشیم.

ساخت چند خانه تخصصی کشتی در دستور کار است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار