با اجرای عملیات ایمن‌سازی و نصب تجهیزات ترافیکی
شهردار منطقه 10 گفت: عملیات اجرایی نصب علائم ترافیکی و خط‌کشی محوری خیابان‌ها و مسیرهای منتهی به تمام مدارس سطح منطقه در آستانه فصل بازگشایی مدارس در حال اجراست.
کد خبر: ۹۵۳۸۲۳۹
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10؛ «مهدی اخ‌الصنایع» با اشاره به برنامه‌های استقبال از مهر و بازگشایی مدارس در حوزه حمل‌ونقل و ترافیک گفت: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه به منظور کاهش دغدغه‌های شهروندان ناشی از افزایش بار ترافیکی در ایام بازگشایی مدارس، تا کنون سه جلسه با پلیس راهور و شهرداران نوای سه‌گانه برگزار کرده است.

شهردار منطقه 10 بیان کرد: با توجه به آنکه همزمان با بازگشایی مدارس در مهرماه سفرهای درون‌شهری به میزان قابل توجهی افزایش می‌یابد، بنابراین وجود علائم ترافیکی در نظم بخشیدن و تأمین ایمنی شهروندان نقش بسزایی ایفا می‌کند، برهمین اساس در روزهای اخیر ساماندهی و بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی از جمله تعویض یا نصب تابلوهای ترافیکی، رنگ‌‌آمیزی، سرعت‌گیرها بلوک‌های عابر پیاده و خطوط محوری در معابر پیرامون تمامی مدارس منطقه در دستورکار قرار گرفته است.

وی افزود: تعویض، مرمت، جمع‌آوری و نصب بیش از ۳۵ تابلو انتظامی و هشداری، خط‌کشی محوری به طول ۷۱۰۰ متر، گذر عابرپیاده ۴۲۰ متر، خط‌کشی سرعتگاه ۵۳ متر و کف نویسی از جمله اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه است که از ابتدای شهریور آغاز و تا نیمه مهرماه ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه 10 به برگزاری دوره‌های آموزشی در بوستان آموزش ترافیک هم اشاره کرد و گفت: ۲۰ دوره آموزشی قوانین عبور و مرور ایمن دانش‌آموزان، نمایش‌های ترافیکی ویژه بازگشایی مدارس با موضوع عبور و مرور ایمن از خیابان و برگزاری دوره آموزشی ویژه رانندگان حمل‌ونقل عمومی در بوستان ترافیک از دیگر اقدامات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار