خبرهای داغ:
مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی مطرح کرد

مردم از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های آذربایجان شرقی خودداری کنند

تبریز- مدیر کل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی گفت: مردم تا روز دوشنبه از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌های آذربایجان شرقی خودداری کنند.
کد خبر: ۹۵۳۸۰۶۰
|
۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، هنربر اظهار کرد: سیل هفته گذشته اهر زنگ خطری برای محیط‌های مشابه است و بر این اساس باید مراقبت‌های لازم در نواحی مستعد بارش باران و تگرگ به عمل آید.

وی ادامه داد: آبگرفتگی معابر عمومی و لایروبی کردن مسیل‌ها و رودخانه‌ها در نواحی مستعد بارش و تگرگ، اختلال در تردد و مه گرفتگی، احتمال سقوط یا پرتاب اجسام، خسارت به سازه‌های سبک و شکستن درختان از جمله مخاطراتی است که باید مراقبت‌های لازم از طرف مردم و مسئولان انجام گیرد.

وی توصیه کرد با توجه به هشدار نارنجی صادر شده از طرف سازمان مدیریت بحران کشور و هشدار نارنجی شماره ۱۸ اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی مردم از اتراق در حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها به ویژه در نیمه شمالی، شرقی و ارسباران اجتناب کنند و مسیل و کانال‌ها لایروبی و زهکشی شود.

آقای هنربر افزود: لغو سفر‌های غیر ضروری و فعالیت‌های کوهنوردی، انجام اقدامات پیشگیرانه در مورد مهار آبگرفتگی معابر و سیلاب‌های احتمالی و بارش تگرگ از جمله نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار