خبرهای داغ:

ساخت ۵۰۰ متر مربع موکب در مرز چذابه از سوی سپاه حضرت ولیعصر (عج)

مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر (عج) از ساخت موکب با مساحت ۵۰۰ متر مربع برای سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۷۷۲
|
۱۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹

سرهنگ ایمان ممبینی مسوول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر (عج) در خصوص موکب محبان اهل بیت با بیان اینکه این محل ۲ سال متوالی در حال خدمات رسانی به زوار است، گفت: موکب در ۴۰۰ متر مربع در ۲ بخش خواهران و برادران فعالیت دارد.

او افزود: سعی شده تا هوای خنک و مطبوع نیز با توجه به گرما برای زوار فراهم گردد تا به راحتی در آن اسکان یابند.

سرهنگ ممبینی همچنین در خصوص پذیرایی از زوار بیان کرد: روزانه بین یکهزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار پرس غذا تولید می شود و علاوه بر آن تا ۳۰ هزار لیوان شربت نیز بین زوار پخش میگردد که بدون وقفه ادامه دارد.

وی با اشاره به توزیع روزانه تا یکهزار و ۷۰۰ بطری آب معدنی میان زوار یادآور شد که برنامه‌های فرهنگی از جمله تئاتر نمایشی، نماز جماعت و توزیع کلاه و لیوان منقش به نام «ابا عبدالله الحسین (ع)» به منظور حفاظت از صورت در برابر آفتاب حین پیاده روی و حفظ بهداشت فردی انجام می‌شود.

سرهنگ ممبینی کادر اجرایی برای خدمات رسانی به زوار را ۳۰ نفر عنوان کرد سپس گفت: برنامه ریزی شده که سربازان و خانواده پاسداران نیز به صورت متناوب حضور یابند و در فعالیت ها به ما کمک می کنند.

وی در پایان همچنین اظهار امیدواری کرد که تا سال آینده موکب محبان اهل بیت سپاه حضرت ولیعصر (عج) به صورت ساختمان در ۵۰۰ متر مربع در ۲ بخش آقایان و بانوان همراه با آشپزخانه راه اندازی گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار