خبرهای داغ:
شاهرود_ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود از برپایی موکب فرهنگی رسانه‌ای شهید آوینی در پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۹۳
|
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

برپایی موکب فرهنگی رسانه ای شهید آوینی در شاهرودمحمدتقی یزدی در گفتگو با خبرنگار بسیج با گرامیداشت ایام اربعین حسینی و با اشاره به برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شاهرود، اظهار کرد: همچون سال‌های گذشته این اداره با همکاری انجمن‌ها و کانون بسیج هنرمندان و بسیج رسانه شهرستان اقدام به برپایی موکب فرهنگی رسانه‌ای شهید آوینی در این مسیر می‌کند.
او افزود: با هماهنگی‌های انجام شده در این موکب فرهنگی رسانه‌ای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و رسانه‌ای و پذیرایی انجام خواهد شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: اجرای نمایش‌های مختلف آیینی و تعزیه خوانی، اجرای مسابقه نقاشی و کتابخوانی و انعماس فعالیت‌های مواکب در قالب فعالیت‌های رسانه‌ای و خبری از اقدامات این موکب در مسیر پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در شاهرود است.
او با دعوت از همه مردم بویژه اهالی فرهنگ و هنر و رسانه برای حضور در این برنامه و موکب بر اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و رسانه‌ای در عمق بخشی به فرهنگ اربعین حسینی و عاشورا تاکید کرد.
خاطر نشان می‌شود پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی شاهرود روز چهارشنبه ۱۵ شهریورماه از ساعت ۸ در مسیر اتوبان شاهرود به بسطام از تقاطع سه راهی مجن تا امامزاده ابوالقاسم شهر بسطام برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها