رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با اشاره به برپایی مواکب مزین سازمان عقیدتی در مرزهای شش‌گانه گفت: این مواکب اولین قدمگاه زائران اباعبدالله (ع) در بازگشت از این سفر معنوی هستند.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۷۳
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با حضور در برنامه زنده تلویزیونی پای پیاده با اشاره به اینکه خدمات رسانی به زائران اربعین بنا بر احادیث و روایات بسیار ارزشمند است، گفت: اقدامات و خدمات شبانه ورزی توسط مجموعه کارکنان فراجا در حماسه بزرگ اربعین قابل تقدیر است.

 

وی افزود: این ارگان نظامی با تمام ظرفیت در اربعین سال جاری پای کار بوده و تلاش ها در این رابطه تا برگشت کامل زائرین ادامه دارد. 

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا خاطر نشان کرد: اقدامات و خدمات مجموعه های انتظامی کشور باعث شده است تا امکان سفر اربعین برای تمامی زائران در اقصی نقاط کشور فراهم شود.

 

حجت السلام والمسلمین ادیانی به برپایی مواکب مزین بنام شهدای فراجا در مرزهای شش‌گانه کشور توسط سازمان عقیدتی سیاسی اشاره کرد و گفت: این مواکب اولین قدمگاه زائران اباعبدالله الحسین(ع) در بازگشت از این سفر معنوی هستند.

 

مرز مهران به واسطه نزدیکی مسافت به عتبات عالیات و امنیت طول مسیر در داخل خاک عراق مهم‌ترین و اصلی ترین گذرگاه زمینی کشور به سمت عراق است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار