خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی در بازدید از آسایشگاه جانبازان شهید مطهری:

جانبازان نماد ایثار، صبر و استقامت هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج)، همزمان با ایام اربعین حسینی(ع) از مرکز توانبخشی جانبازان شهید مطهری بازدید کرد.
کد خبر: ۹۵۳۷۴۴۰
|
۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی همزمان با اربعین حسینی(ع) از مرکز توانبخشی جانبازان شهید مطهری اصفهان بازدید کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) در این بازدید دو ساعته ضمن عیادت از تک‌تک جانبازان قطع نخاع بستری در این مرکز، پای حرف‌ها و درددل‌ها‌یشان نشست و در جریان نحوه خدمت رسانی به آن‌ها قرار گرفت.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی با تسلیت ایام حزن آل الله و اربعین حسینی(ع)، جانبازان را ادامه‌دهندگان راه عاشوراییان و نماد ایثار، صبر و استقامت معرفی کرد که منبع روحیه و انرژی در جامعه هستند. 

مسئول نمایندگی ولی در سپاه استان اصفهان گفت: رنجی که جانبازان برای دفاع از ارزش‌ها متحمل شده‌اند، وظیفه ما را در انجام مسئولیت‌های‌مان سنگین‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صادقی افزود: رنج خانواده‌های جانبازان هم به مراتب بیشتر است و آن‌ها به اندازه یک شهید و جانباز اجر می‌برند و در مجاهدت‌شان شریک هستند.

وی خاطر نشان کرد: شهدا یک‌بار به این درجه رفیع نائل آمدند و رفتند، اما ا‌‌جر لحظه لحظه عمر جانبازان و خانواده‌هایشان نزد خدا محفوظ است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار