به منظور سهولت سفر زائران 120 پارکینگ با ظرفیت 90 هزار دستگاه خودرو در حال فعالیت می باشند که عوامل انتظامی به صورت ویژه بر تامین امنیت در این مناطق و نقاط دیگر حضور زائران نظارت دارند. 
کد خبر: ۹۵۳۷۱۷۰
|
۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳

 

 به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان، با بیان اینکه سارقان سابقه دار در ایام اربعین به صورت ویژه تحت نظارت پلیس قرار دارند، گفت: به منظور سهولت سفر زائران 120 پارکینگ با ظرفیت 90 هزار دستگاه خودرو در حال فعالیت می باشند که عوامل انتظامی به صورت ویژه بر تامین امنیت در این مناطق و نقاط دیگر حضور زائران نظارت دارند. 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهرداد علیمحمدی" دراین خصوص اظهار داشت: خدمت صادقانه و بی منت به عموم مردم از مهمترین افتخارات فراجاست که در این ایام به صورت ویژه تر در دستور کار پلیس بوده تا زائران دغدغه ای جز زیارت عتبات عالیات نداشته باشند.

 

وی افزود: کارکنان با استقرار ایستگاه های پلیس در تمامی محورهای مواصلاتی منتهی به پایانه مرزی کار انتظام بخشی، روان سازی ترافیک، برقراری نظم و امنیت و هدایت زائران به داخل شهر مهران را انجام می دهند.

 

رئیس پلیس پیشگیری استان بیان داشت: خوشبختانه ماموران پلیس با تلاش خود توانسته اند شرایط خوبی را ایجاد کرده و رضایت عموم مردم و زوار را کسب کنند.

 

سرهنگ"علیمحمدی"با اشاره به اینکه در ایام اربعین  120 پارگینگ  ویژه اربعین با ظرفیت تقریبی 90 هزار دستگاه خودرو تحت کنترل پلیس می باشد، گفت:  در این راستا 200 گشت خودروئی، 100واحد گشت موتوری ثابت و سیار به صورت شبانه روزی در سطح استان و محورهای مواصلاتی فعال و همچنین 9 ایستگاه موقت وظیفه تامین امنیت زائران را در حوزه سرزمینی استان برعهده دارند.

 

رئیس پلیس پیشگیری  استان ایلام  در ادامه توصیه‌هایی را برای پیشگیری از سرقت به زائران ارائه کرد:

 

خودروها را در پارکینگ های پیش‌بینی شده پارک کرده و از رها کردن آن ها به ویژه در اماکن خلوت خوداری کنند.

 

از گذاشتن اقلام گرانبها در داخل خودرو و در معرض دید عموم خود داری کرده و ضمن چک کردن شیشه های خودرو از بسته بودن درب آن اطمینان کسب کنند.

 

پس از پارک خودرو حتماً از قفل پدال استفاده کنند.

 

با توجه به اینکه گاها سارقان در پوشش افراد خیر پس از کسب اطمینان هموطنان اقدام به سرقت از آن می کنند از سپردن خودرو و دیگر وسایل خود به افراد ناشناس خودداری کنند.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار