فاز دوم پارکینگ اربعین با کشور وزیر کشور و استاندار ایلام مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۳۶۷۸۶
|
۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، روز چهارشنبه ۸ شهریورماه، احمد وحیدی وزیر کشور به اتفاق دکتر بهرام نیا استاندار ایلام پس از بازدید از بخش‌های مختلف پارکینگ اربعین و گفت‌وگو با زوار در این پارکینگ، در آیین افتتاح فاز دوم این پارکینگ حضور یافت‌ و در اقدامی ارزشمند افتتاح فاز دوم این پارکینگ را به یکی از خانواده شهدا واگذار کرد.

 

وی در آیین افتتاح این پارکینگ گفت: امروز در بازدید میدانی از پارکینگ با زوار گفت‌وگو کردیم که زواری که در این پارکینگ وسایل نقلیه خود را پارک کرده بودند از خدمات ایجاده شده اعلام رضایت کردند.

 

وی ادامه داد: پارکینگ بزرگ اربعین در ۵۵ هکتار بود که با الحاق ۲۵ هکتار دیگر فاز دوم آن مورد بهره برداری قرار گرفت و در حال حاضر فاز ۱ و ۲ پارکینگ بزرگ اربعین ظرفیت پارک بیش از ۹۰ هزار خودرو را دارد.

 

وزیر کشور بیان داشت: در این پارکینگ دو نمازخانه ۳۰۰ متری، فروشگاه، چندین مجموعه سرویس بهداشتی ایجاد شده و مجهز به سیستم پایش تصویری است و در حال حاضر چندین دستگاه آبسردکن جانمایی و غذا بین مواکب توزیع و به اندازه کافی بطری آبسرد بین زوار توزیع می شود.

 

وحیدی وزیر کشور پس از حضور در پارکینگ بزرگ اربعین و گفت‌وگو با زوار، سپس در آیین بهره برداری تقاطع غیر همسطح ورودی شهر مهران حضور یافت.

 

گقتنی است ،بیشترین حجم عملیات این پروژه در این دولت و در طول ۶ ماه اخیر انجام شده است و برای بهره برداری آن ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار