جانشین فرمانده سپاه کلیبر:

شهدا با عمل خود آیات قرآن را تفسیر کردند

تبریز- جانشین فرمانده سپاه کلیبر در یادواره شهدای شهر آبش احمد گفت: شهدا با عمل خود آیات قرآن را تفسیر کردند.
کد خبر: ۹۵۳۶۸۲۵
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، شجاعی افزود: این آسایش و سربلندی را مدیون شهدا هستیم، شهدایی که در راه خدا و دین اسلام جهاد کرده، از منطقه هجرت کرده و هزاران کیلومتر رفته و جانشان را فدا کردند.

وی افزود: الان هم جنگ تمام نشده ما در برابر جنگ ترکیبی و هیبریدی قرار گرفته ایم در مقابل این جنگ یک جهاد ترکیبی نیاز است تنها با سلاح و مادیات نمی شود در مقابلش ایستاد بلکه در کنار تسلیحات با تبیین و روشنگری می توان توطئه دشمن را خنثی کرد.
شجاعی اضافه کرد: دشمن به دنبال وارونه سازی دستاوردها و پرده کشی بر روی عملکردهای نظام جمهوری اسلامی است در این راستا ما بسیجیان هم باید عملکردها و دستاوردها را مضاعف تر تبیین کنیم.
وی عنوان کرد: شهیدان بر گردنمان حق دارند، وصیت شهدا این است که در مقابل جنگ ترکیبی دشمن،آرایش جهاد ترکیبی بگیریم و نگذاریم‌ دشمن اهدافش را پیاده سازد.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب گفت:۱۱سال قبل که در دامنه قله ها بودیم ولی الان به قله ها نزدیک شدیم الان کشورهای پیشرفته دست نیازش برای خرید پهپاد و دیگر تکنولوژی ها به سویمان دراز می کننداین نشان از پیشرفت ونزدیکی به قله است.
ارسال نظرات