خبرهای داغ:
شاهرود_ فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: پروژه‌های عمرانی و اقتصادی این شهرستان در هفته دولت با اعتبار ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۹۵۳۶۳۸۶
|
۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲

افتتاح پروژه‌های هفته دولت شاهرود با اعتبار بیش از ۲ هزار میلیارد تومانبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی، در آیین افتتاح و بهره‌برداری همزمان از پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات پور سینا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت اظهار کرد: پروژه‌های هفته دولت در سال ۱۴۰۲ در شهرستان شاهرود با اعتباری بالغ ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش عمرانی و اقتصادی افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز شد.
او با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد تومان از این میزان برای پروژه‌هایی است که به بهره‌برداری رسید، گفت: پروژه‌های افتتاحی که ذائقه مردم شهرستان شاهرود را شیرین می‌کند، از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، منابع استانی و ملی است.
فرماندار شاهرود عنوان کرد: دیدار مردمی و پاسخگویی به مشکلات و نیاز‌های آن‌ها، یکی از اقدامات شایسته و مؤثر دولت سیزدهم است که با حضور شخص استاندار سمنان در استان و شهرستان شاهرود انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها