خبرهای داغ:

گرامیداشت روز پزشک در هیئت پزشکی ورزشی سپاه آذربایجان شرقی

تبریز - رؤسای هیئت های ورزشی بسیج روز پزشک را به رئیس هیئت پزشکی ورزشی تربیت بدنی سپاه عاشورا تبریک گفتند.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۸۹
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، به مناسبت فرارسیدن روز پزشک، رؤسای هیئت های ورزشی بسیج و کارکنان تربیت بدنی سپاه عاشورا با حضور در کلینیک ورزشی و حرکات اصلاحی دهکده فرهنگی ورزشی مقاومت عاشورا، روز پزشک را به رئیس هیئت پزشکی ورزشی سپاه آذربایجان شرقی تبریک گفتند.

در این دیدار صمیمی، درباره تعامل و استفاده ورزشکاران هیئت ها از خدمات کلینیک ورزشی و حرکات اصلاحی تربیت بدنی سپاه عاشورا تبادل نظر شد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی سپاه عاشورا از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته توسط معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا برای راه اندازی کلینیک تخصصی ورزشی و حرکات اصلاحی قدردانی کرد.

گرامیداشت روز پزشک در هیئت پزشکی ورزشی سپاه آذربایجان شرقی

دکتر هادی سلطانی افزود: برنامه های متنوعی از آغاز فعالیت کلینیک اجرا شده که می توان به غربالگری ناهنجاری های اسکلتی، اندازه گیری BMI ، تست ورزش، مشاوره تغذیه ورزشی و ... اشاره کرد.

وی با استقبال از درخواست هیئت ها، خدمات کلینیک را برای استفاده عموم ورزشکاران دانست و گفت: در تلاشیم تا کلینیک را به امکانات مدرن بیشتری تجهیز نمائیم.

سلطانی گفت: از شروع فعالیت کلینیک، تیم های باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت شهید جوادی سپاه استان در رشته های مختلف، از خدمات پزشکی این کلینیک بهره مند هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار