مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ماندگاری واقعه کربلا را در عملکرد رسانه‌ای کاروان کربلا به‌ویژه حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) دانست که با تکلیف رسانه‌ای خودشان بالاترین نقش را در این واقعه عظیم ایفا کردند.
کد خبر: ۹۵۳۶۰۱۷
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، حجت‌الاسلام علی اکبرپور در حاشیه بازدید از روند خدمت‌رسانی به زائران کشورهای همسایه در زائرسرای امام رضا (ع) زاهدان در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و اهمیت مغناطیس جهانی سیدالشهدا (ع) گفت: کاروان کربلا نقش مهمی در انتقال قیام امام حسین (ع) ایفا نمودند و وظیفه امروز ما نیز مخابره این پیام به کل دنیا می‌باشد.

وی ادامه داد: انتقال واقعه کربلا به دنیا موجب می‌شود اربعینیون و جویندگان حق و حقیقت با هر تفکر، سلیقه، مکتب و مذهب بعد از گذشت قریب به هزار و چهارصد سال دور هم جمع شوند و حماسه اربعین را رقم بزنند.

این مسئول بیان کرد: تلاش‌های دشمنان و برخی از کج خواهان چه در داخل و چه در خارج از کشور برای انحراف حماسه اربعین هیچ‌گاه به نتیجه نخواهد رسید، چرا که گرداننده، پشتیبانی‌کننده و راهپیمایی کننده در این حماسه، مردم هستند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان ضمن بیان اهمیت نقش رسانه در این اجتماع بزرگ خاطرنشان کرد: رسانه می‌تواند نقش تأثیرگذار قیام ابی‌عبدالله الحسین (ع) و اجتماع عظیم اربعین را در تمام دنیا منتشر کند، اجتماعی عظیم که به‌ویژه در پایتخت وحدت اسلامی، استان سیستان و بلوچستان شیعه و سنی در کنار هم مشغول میزبانی و خدمت‌رسانی به زائران کشورهای همسایه می‌باشند.

حجت‌الاسلام اکبرپور اظهار داشت: دلدادگی به امام حسین (ع) مرز نمی‌شناسد و هر کسی با هر مذهب، مسلک، مکتب و تفکر در جایگاه خدمت به زوار اربعین خودش را دلداده این امام می‌داند و ان شاالله همه ما در هر جایگاهی به‌خصوص جایگاه رسانه بتوانیم در ادامه مسیر معرفی نهضت نورانی اباعبدالله (ع) نقش مؤثری ایفا و حقایق را به کل دنیا منعکس کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار