خبرهای داغ:
حمیدی خبر داد

برگزاری مراسم عزاداری ماه صفر به همت حوزه نرجس خاتون همدان

همدان-رابط نمایندگی حوزه نرجس خاتون همدان از برگزاری مراسم عزاداری ماه صفر به همت حوزه نرجس خاتون همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۷۷
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰

پریسا حمیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره  به برکات مراسم‌های عزاداری اهل بیت (ع) اظهار کرد: حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مانند چراغ فروزانی است که در شب اول قبر به فریاد مؤمنان خواهند رسید.

وی با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالی) گفت: اگر در جامعه ما عشق به امام حسین (ع) و یاد او و ذکر مصائب و حوادث عاشورا معمول و رایج نبود، معلوم نبود که نهضت با این فاصله زمانی و با این کیفیتی که پیروز شد، به پیروزی می‌رسید.

رابط نمایندگی حوزه نرجس خاتون همدان بیان کرد: ما هر چه که داریم از برکت اهل بیت(ع) به خصوص امام حسین(ع) است، اباعبدالله الحسین(ع) درس آزادگی، شرافت، عزت و شجاعت را به ما آموخت.

وی با اشاره به حادثه حرم شاهچراغ افزود: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از هر فرصتی برای بر هم زدن امنیت، آرامش و اتحاد ملت ایران استفاده خواهند کرد و کشور ایران فقط و فقط به حرمت و عشقی که نسبت به اهل بیت(ع) دارد حفاظت و نگهداری می‌شود.

حمیدی عنوان کرد: از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر برگزاری مراسم سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) پابرجا است که در آن ویژه برنامه‌هایی همچون مداحی، تعزیه خوانی، دکلمه خوانی، تقدیراز فرزندان شهدای مدافع حرم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات