مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: در حوزه آب و فاضلاب یک هزار و ۴۰ میلیارد ریال در راستای ایجاد زیرساخت های آب و فاضلاب در شهر مهران هزینه شده است‌.
کد خبر: ۹۵۳۵۷۷۲
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، پرویز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: از پل زائر تا محل پایانه مرزی و موکب‌ها ۶۰ دستگاه آب سردکن پیش بینی شده است.

 

وی افزود: بحث کمبود آب در مرز مهران وجود ندارد و آبرسانی سیار به پایانه عراق در آن سوی مرز مهران با تانکر در حال انجام است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام عنوان کرد: درحوزه آب و فاضلاب یک هزار و ۴۰ میلیارد ریال در راستای ایجاد زیرساخت‌های آب و فاضلاب در شهر مهران هزینه شده است.

 

وی با اشاره به جمع آوری فاضلاب و خط انتقال بیان کرد: حدود ۱۰ کیلومتر خط رفت و همچنین ۱۰ کیلومتر خط برگشت و یک سپتیک که فاضلاب را به سمت تصفیه خانه فاضلاب مهران پمپاژ می‌کند و این پروژه همزمان با چهارمین روز هفته دولت با حضور معاون وزیر نیرو به بهره برداری خواهد رسید. 

در سال‌ های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با مشارکت بنیاد برکت در بخش آب ۱۳۰ لیتر در ثانیه با ۱۳.۵ کیلومتر خط انتقال، ۲۸۰۰ مترمکعب مخزن آبرسانی پایدار به ۳۵۰ هزار نفر از طریق سه حلقه چاه تامین شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار