حجت الاسلام مهدی کفاش در جمع بسیجیان شرکت کننده در دوره تکمیلی ۳۰ روزه بسیج، خدا باوری و خدا حاضری را نوعی مصونیت در تمام اعمال و رفتار انسان مومن دانست.
کد خبر: ۹۵۳۵۶۴۵
|
۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج مهریز در جمع بسیجیان شرکت کننده در دوره تکمیلی بسیج طرح شهید عزیزاللهی به استناد آیات و روایات درباره خدا باوری و خدا حاضری پرداخت و گفت: خدا باوری و خدا حاضری در تمام اعمال و رفتار انسان مومن است که هم قدرت مقاومت و مقابله او با شیاطین و وسوسه‌های نفسانی را تقویت می‌کند و هم انگیزه بندگی و تلاش برای جلب رضایت او را ایجاد می‌کند و نوعی مصونیت را برای مومن خدا باور به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: خدایی که شاهد و حاکم بر همه موجودات است خدای حاضر و ناظر بر تمام حالات و اعمال و حتی افکار انسان هاست و هیچ چیز بر او پوشیده نیست.

کفاش در ادامه آرامش و اطمینان قلب، هدفمند شدن سبک و سیره رفتاری در زندگی، بنده شدن و مطیع خداوند بودن، تحکیم ایمان و تقوی الهی، بصیرت دینی و انجام عمل صالح را از آثار مادی و معنوی خدا باوری و انجام گناه و معصیت، سلب توفیق عبادت و بندگی، سلب محبت الهی، کوری دل و سنگدلی، نابود شدن فرد در مقابل مشکلات و امتحانات الهی را از پیامد‌های غفلت از خدا و بندگی برشمرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار