مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان در نشست تخصصی با مدیران کانون های زبان شهر کرمان گفت: رعایت حجاب و عفاف اسلامی در تمامی مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش الزامی است.
کد خبر: ۹۵۳۵۴۳۵
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، رضا رضایی در نشست تخصصی با مدیران کانون های زبان شهر کرمان با بیان اینکه عفاف و حجاب شاخصه‌ی اصلی دختران اسلامی است و از دیر باز دختران و زنان ایرانی الگوی عفت و پاکدامنی بوده‌اند اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی نیز با اذعان به این نکته علاوه بر هدف قرار دادن اقتصاد کشور، فرهنگ مردم را مورد هجوم قرار داده اند و نقطه اصلی فرهنگ، خانواده و زن در جامعه‌ی اسلامی است.

وی افزود: لازمه‌ی تقابل با این هدف، همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید داشته اند، برنامه ریزی مدون و عملیاتی در همه‌ی ابعاد می باشد، به همین منظور باید از تمام ظرفیت های ادارات و افراد دغدغه‌مند در این زمینه، دعوت شود و با تشکیل اتاق گفت و گو، به دنبال مقابله با این فتنه‌ی شیطانی باشیم.

رضایی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه معلمان الگوی موثر و توانمندی در آگاهی بخشی به دانش آموزان می باشند باید با جدیت از ظرفیت معلمان در جهت استمرارانجام فعالیت‌های فرهنگی در مدارس استان و آگاهی بخشی به دختران دانش آموز را استفاده کنیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر رعایت حجاب و عفاف اسلامی در تمامی مراکز وابسته به آموزش و پرورش افزود: با توجه به نقش الگویی آموزش و پرورش رعایت حجاب و عفاف در مدارس و مراکز وابسته به این نهاد الزامی و ضروری است و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می شود.

رضایی با بیان مدرسه حریم و حرمت دارد افزود: با مدیران مدارس و مراکز وابسته به آموزش و پرورش تاکید شده است که منشور حجاب و عفاف را در دید عموم قرار دهند و هنگام ثبت نام نیز اولیا نسبت به امضای این منشور اقدام نمایند.

بر پایه این گزارش: نشست تخصصی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با مدیران کانون های زبان شهر کرمان به صورت جداگانه « کانون های نواحی یک و دو » برگزار شد.

ارسال نظرات