معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان:

بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در هفته دولت در رودان اجرا می شود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۵۳۷۶
|
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۲:۲۷

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان از برگزاری بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی همزمان با هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

 

جعفر کرامتی در گفتگو باخبر نگار خبرگزاری بسیج هرمزگان گفت : هفته دولت ۱۴۰۲ در شهرستان رودان با شعار دولت مردم متفاوت از گذشته گرامیداشته خواهد شد و از روز پنجشنبه دوم شهریور ماه برای هر روز آن که با نام های دولت مردم دولت دیپلماسی هوشمند و عزتمند ، ایمان و امید، بهره وری و رشد تولید، کار آمدی و پیشرفت عادلانه، عدالت و شفافیت و مبارزه با فساد، نظارت عمومی و پاسخگویی و تبیین، تحول مردم پایه مزین شده برنامه ای اختصاصی خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: در این هفته تلاش خواهد شد با اجرای برنامه های مناسب یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و به تبیین شخصیت بزرگ آنها پرداخته شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری رودان در ادامه با تشریح برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان رودان در هفته دولت، تجدید میثاق با شهدا، دیدار اعضای شورای اداری با امام جمعه، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار مردمی مدیران ادارات و بخشداران، نشست روشنگری، برگزاری مراسم شبی با شهدا، شب شعر، برپایی میز خدمت ادارات در نماز جمعه، مسابقات ورزشی، مسابقه کتابخوانی، طرح شاداب سازی مدارس، طرح جوانی جمعیت، گزارش عملکرد دولت در تریبون نماز جمعه را برخی از برنامه های شاخص فرهنگی و اجتماعی این هفته در رودان عنوان کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار