فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نکا:

دشمن با ابزار رسانه در تلاش برای تغییر افکار است

ساری-فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نکا گفت: دشمن با ابزار رسانه در تلاش برای تغییر افکار است نه مرز و سرزمین.
کد خبر: ۹۵۳۵۱۸۱
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آئین تجلیل از خبرنگاران فعال سپاه، از سوی سپاه ناحیه شهرستان نکا با حضور عبدالمهدی حق‌شناس مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران و خبرنگاران در سالن اجتماعات سپاه نکا برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ علی نجفی فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نکا با ذکر معنی آیه‌ای از قرآن؛ «دشمنان شما بطور مداوم و پیوسته با شما جنگ و پیکار می‌کنند و در این راه از هر ابزاری بهره می‌گیرند.»، گفت: از ابتدای انقلاب تا به امروز می‌بینیم که این آیه درحال تفسیر شدن است و بعد از دفاع مقدس نیز دشمن همچنان کارش را ادامه داد تا ما را از دین جدا کند و از ابزار‌هایی همچون؛ فتنه ۸۸ و تهمت دزدی رأی، گرانی بنزین، مرگ مهسا امینی و ... استفاده کرد تا با دین‌مان مقابله کند.


سرهنگ نجفی با بیان اینکه، همین آرم سپاه که روی پیراهن ماست، آیه قرآن و به معنی این است که؛ «هر ابزاری که دارید با دشمن مقابله کنید و آن استقامت است.» اشاره کرد و افزود: کلمه‌ی «مستقیم» در جمله‌ی «اهدنا الصراط المستقیم»، به معنای «راهی است که در آن استقامت و مقاومت داشته باشد» و ما نیز باید با همین روحیه‌ی مقاومت و جهادی با دشمن مقابله کنیم.

 فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان نکا تصریح کرد: د رعصر حاضر دشمن از ابزار رسانه استفاده می‌کند و شما خبرنگاران نیز رسانه‌ای هستید و در عرصه‌ی تبیین باید تلاش خود را دوچندان کنید.

سرهنگ نجفی ادامه داد: دشمن در تلاش برای تغییر افکار است  نه مرز و سرزمین، چرا که ما اراده‌ی جنگی را از از انقلاب تا اکنون با وجود افرادی همچون؛ حاج قاسم سلیمانی او گرفتیم و دیگر جرأت و روحیه‌ی جنگ ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار