خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد خبر داد

بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه طی هفته دولت در همدان

همدان- استاندار همدان گفت: در هفته دولت بیش از یک هزار و۱۰۰ پروژه مورد بهره‌برداری قرار می گیرد و با بیش از ۱۵ میلیارد تومان این پروژه‌ها کلنگ‌زنی خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۳۵۱۵۴
|
۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱
بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه طی هفته دولت در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرصا قاسمی فرزاد در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، اظهار کرد: حضور مشاوران وزیران در سطح دستگاه‌ها یک آرامش و قوت قلب برای مجموعه و استان داشت.

وی با بیان اینکه این حرکت، حرکت بسیار خوبی است، افزود: به طور قطع در کنار اقدامات و اتفاقات خوبی که در استان در کنگره ملی شهدا انجام می‌شود، کنگره شهدای کارمند حرکت خوبی بود که انجام شد.

استاندار همدان گفت: آنچه که در فضای استان از ابتدا حاکم بوده فضای ارتقای فرهنگ ایثار و شهادت است، چون اعتقاد داریم این کار را به عنوان وظیفه در دستگاه خود انجام دهیم.

وی ابراز کرد: باید از وجود شریف ایثارگران و خانواده معظم شهدا استفاده کنیم، اولین انتصابات ما فرزندان و برادران شهدا بود و برای خانواده‌های شهدا احترام خاصی قائل هستیم و ۴۶ مدیر ایثارگر در استان انتصاب شده است و در سطح فرمانداری‌ها و دستگاه‌ها از فرزندان شهدا یا افرادی که سبقه ایثارگری دارند، استفاده کردیم.

*از ظرفیت ایثارگران در اتاق فکر استانداری استفاده خواهیم کرد

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه در این ایام با خانواده شهدای سه شهید و چهار شهید دیدار شد، عنوان کرد: از ظرفیت نیروی انسانی ایثارگران در اتاق فکر خود استفاده خواهیم کرد.

استاندار همدان با بیان اینکه یک ابرپروژه آب در سال گذشته انجام شد، گفت: دولت سیزدهم پروژه‌هایی که کهنه و نیمه تمام مانده و بیش از ۱۵  سال بلاتکلیف بوده آنها را تکمیل و ساماندهی کرده است، بیمارستان اکباتان که ۱۴ سال بلاتکلیف بود با اعتبارات سفر پرخیر و برکت رئیس جمهور تکمیل شد و در هفته دولت مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی اعلام کرد: در هفته دولت بیش از یک هزار و ۱۰۰ پروژه مورد بهره‌برداری قرار می گیرد و با بیش از ۱۵ میلیارد تومان این پروژه‌ها کلنگ‌زنی خواهد شد.

استاندار همدان ابراز کرد: پروژه‌های بسیاری وجود دارد بیش از ۱۶۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰ هزار میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح خواهد شد، این پروژه ها پروژه هایی هستند که در گذشته مثل و مانند نداشته است، همچنین پروژه پتروشیمی ابن سینا با اعتبار ۱۶ هزار میلیاردی چند روز پیش با حضور وزیر صمت آغاز عملیاتی آن شروع شد، یک پروژه با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان مورد افتتاح قرار گرفته که کار مشترک بخش خصوصی و شرکت شهرک های صنعتی است.

وی بیان کرد: اقدامات بسیار خوبی در استان در حال انجام است که همه اینها به برکت دولت مردمی و در اصل به برکت خون شهدای والامقام کشور است که باعث مانایی و ایستایی این انقلاب شده است.

*دیدار با ۱۱۸ خانواده شهید توسط استانداری

مشاور استاندار همدان در امور ایثارگران نیز در ادامه با بیان اینکه آزادگان و اسرا جزء بهترین‌ها و کارآزموده‌ترین انسان‌ها هستند، افزود: همدان با ۸ هزار شهید و نزدیک به ۵۰ هزار رزمنده و ایثارگر سابقه درخشانی در طول دفاع مقدس داشت.

حسین توکلی گفت: فعالیت‌های مختلفی در استان انجام شده و تلاش ما در برطرف کردن مشکلات ایثارگران است؛ استاندار درصدد توانمندسازی ایثارگران در پست‌های مدیریتی مختلف در سطح استانداری و استان است.

وی ابراز کرد: استاندار هر زمان فرصتی پیدا می‌کند آن را صرف خانواده معظم شهدا می‌کند و تاکنون ۱۱۸ دیدار مختلف با خانواده‌های شهدا برگزار شده همه دستگاه‌ها نیز موظف به اجرای طرح سپاس هستند.

در پایان این مراسم از سوی بنیاد شهید به مناسبت سالروز ورود آزادگان به کشور از استاندار همدان تقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار