خبرهای داغ:
رضیان خبر داد

برگزاری غرفه «حس خوب» و «کافه دخترانه» در حاشیه نمایش فصل شیدایی

همدان-مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری غرفه «حس خوب» و «کافه دخترانه» در حاشیه نمایش فصل شیدایی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۹۰۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۵

فرزانه رضیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان همزمان با اجرای نمایش فصل شیدایی کمیته بانوان کنگره در نمایشگاه بین المللی اقدام به برگزاری ۴ غرفه کرده است.

وی بیان کرد: یکی از غرفه‌ها «کافه دخترانه» است که دختران نوجوان در فضای نمایشگاه از دخترانی که کشف حجاب کرده‌اند و یا ضعیف الحجاب هستند را به «کافه دخترانه» دعوت می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه در «کافه دخترانه» بانوان، دانش آموز، دانشجو، طلبه و روانشناس حضور دارند و با افراد ضعیف الحجاب وارد گفتگو می‌شوند، تصریح کرد: در این گفتگو حرفی از حجاب زده نمی‌شود و در خصوص نحوه دعوت به نمایش فصل شیدایی است.

وی با بیان اینکه افراد حاضر در کافه در ادامه گفتگو در خصوص ارتباط با امام زمان(عج) و اقدامات انجام شده برای ظهور حضرت ولیعصر(عج) صحبت می‌کنند، ابراز کرد: در این کافه گفتگو ما هیچگونه تبلیغ برای حجاب و عفاف نداریم و مدنظر ما شکوفا کردن پایه اعتقادی و دینی بانوان است.

رضیان با بیان اینکه بعد از اتمام گفتگو بانوان و دختران به غرفه «حس خوب» که مزین به تصاویر حرم سیدالشهدا(ع) و عکس شهدا است، دعوت می‌شوند، عنوان کرد: در این غرفه با پرچم متبرک به حرم امام حسین (ع) و گوش دادن به یک مداحی غافلگیر می‌شوند.

وی مطرح کرد: در ادامه افراد در این فضای معنوی قرار می‌گیرند و با این حس خوب منقلب می‌شوند و با معرفی شهدا به آن‌ها پیشنهاد می‌شود با یکی از شهدایی که عکس آن‌ها در غرفه وجود دارد پیمان ببندند  و در تمام مراحل زندگی از آن‌ها استمداد بطلبند.

مسئول جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه دو غرفه دیگر غرفه «عفاف و حجاب» و «پوشاک» است، خاطرنشان کرد: ملزومات حجاب با کیفیت و با تخفیفات ویژه عرضه می‌شود.

گفتنی است؛ اجرای نمایش «فصل شیدایی» در راستای دومین کنگره گرامی‌داشت 8 هزار شهید استان همدان که از 20 مرداد شروع شده و تا ۱۵ روز ادامه دارد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار