خبرهای داغ:
حسام طاهر در گفتگو با بسیج خبر داد

برگزاری اردوهای جهادی تخصصی اصناف به مناسبت هفته بسیج اصناف در همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان از برگزاری اردوهای جهادی تخصصی اصناف، نشست‌های فقه بازار و نشست‌های جهاد تبیین در اصناف و اتحاديه‌ها به مناسبت هفته بسیج اصناف خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۶۱۸
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸

جعفر حسام طاهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تبریک هفته بسیج اصناف اظهار کرد: هفته بسیج اصناف از ۲۹ مرداد ماه آغاز و تا ۴ شهریور ماه سالروز شهادت شهید «حاج مهدی عراقی» ادامه دارد.

وی افزود: از روزگاران گذشته تا به امروز و در نظام مقدس جمهوری اسلامی کسبه و بازاریان انسان‌هایی متقی، متدین و دوشادوش علمای دین و در کنار آنها بوده‌اند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان همدان با اشاره به حضور پررنگ و مؤثر کسبه در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: از مهمترین اهداف بسیج اصناف می‌توان به توسعه و تعمیق فرهنگ و ارزش‌های اسلامی و تلاش در راستای تحقق بازار اسلامی اشاره کرد.

وی با اشاره به روزشمار هفته بسیج اصناف عنوان کرد: به مناسبت این ایام، روزهای هفته از 29 مرداد تا 4 شهریور ماه به ترتیب با عنوان «بسیج اصناف، رسانه و فضای مجازی»، «بسیج اصناف و جهاد تبیین»، «بسیج اصناف و رونق کسب‌وکار»، «بسیج اصناف و فقه بازار»، «بسیج اصناف، فرهنگ اهل‌بيت (ع) وخانواده»، «بسیج اصناف و جهاد خدمت»، «بسیج اصناف، فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد امیدآفرینی»، نامگذاری شده است.

حسام‌طاهر با بیان اینکه به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی شده است، گفت: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای اصناف و بازار، دیدار با ائمه جمعه در شهرستان‌ها، برگزاری نشست‌های جهاد تبیین در اصناف و اتحاديه‌ها و برگزاری نشست‌های فقه بازار و تجلیل از مربیان فقه بازار اشاره کرد.

وی ادامه داد: برگزاری اردوهای جهادی تخصصی اصناف، همایش فرماندهان پایگاه‌های بسیج اصناف و رؤسای اتحاديه‌ها، حضور میدانی مسئولان در جمع کسبه و بازاریان، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، حضور اقشار مختلف بازار در نمایش «فصل شیدایی» در راستای دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان همدان نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اصناف است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات