خبرهای داغ:
سرهنگ کریم‌پور:

اجرای نمایش «فصل شیدایی» در همدان رکورد زد

همدان-معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه اکران نمایش «خلقت تا ظهور» رکورد زد، گفت: در اجرای چهارشنبه شب، نزدیک به ۱۰ هزار تماشاگر به تماشای این برنامه جذاب نشستند.
کد خبر: ۹۵۳۳۹۶۳
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
اجرای نمایش «فصل شیدایی» در همدان رکورد زد

علی‌اکبر کریم‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: چهارشنبه شب نمایش فصل شیدایی برای ششمین بار در نمایشگاه بین‌المللی همدان به اجرا درآمد، جایی که قبل از اجرای آن، پیکر مطهر شهید گمنام در مجاورت این نمایشگاه آرام گرفته بود.

وی با بیان اینکه اکران نمایش «خلقت تا ظهور» رکورد زد، افزود: در اجرای چهارشنبه شب، نزدیک به ۱۰ هزار تماشاگر از نزدیک به تماشای این برنامه جذاب نشستند که در نوع خود جالب بود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین (ع) همدان گفت: در شب‌های قبلی جمعیت به مراتب کمتر از این عدد بود و به نظر می‌رسد در شب‌های آتی، استقبال از فصل شیدایی رفته رفته بیشتر هم خواهد شد.

وی عنوان کرد: نمایش میدانی و چندرسانه‌ای فصل شیدایی از جمعه شب در همدان به اجرا درآمده و قرار است تا سوم شهریور به کار خود ادامه دهد.

کریم‌پور گفت: این نمایش یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دومین کنگره ملی ۸ هزار شهید استان هدان به شمار می‌رود که هرشب پذیرای هزاران نفر از مردم استان همدان و حتی استان‌های مجاور در نمایشگاه بین‌المللی است.

وی خاطرنشان کرد: این نمایش روایتی از خلقت تا ظهور است و در حاشیه آن، نمایشگاهی با غرفه‌های متنوع و با موضوعات عفاف و حجاب، توانمندی‌های نیرو‌های نظامی و انتظامی، دفاع مقدس و... در محل نمایشگاه بین‌المللی همدان برپا شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار