روز جهانی مسجد باید به نمادی برای استکبار ستیزی و هوشیاری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمن تبدیل شود

سیدرضا هاشمی گفت:دشمنان اسلام در طول تاریخ پیوسته به دنبال نابودی، ضربه زدن، به انحراف کشاندن و جلو گیری از گسترش نور حقیقت و آموزه های اسلام به عنوان آخرین و کامل ترین برنامه سعادت بشر از سوی خداوند بوده اند.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۸۰
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از هیرمند،سید رضا هاشمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند در جمع بسیجیان حوزه مقاومت مسلم بن عقیل روستای میلک به مناسبت روز جهانی مسجد گفت:سی ام مردادماه سال 1348 هجری قمری در تقویم جمهوری اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نام گذاری شده است.علت نام گذاری این روز نیز مصادف شدن آن با سالروز به آتش کشیده شدن مسجدالاقصی به عنوان اولین قبله مسلمانان توسط رژیم غاصب صهیونیست است.


وی ادامه داد: متاسفانه در جریان این جنایت که از سوی یک جریان انحرافی مسیحی صهیونیستی که معتقد به ویرانی مسجد الاقصی است و ساخت معبد سلیمان را شرط ظهور حضرت عیسی مسیح (ع)می داند، بر پایه این اعتقاد در چنین روزی1500 متر مربع از بنای مسقف مسجد الاقصی توسط اشغالگران صهیونیستی به آتش کشیده شد.

سیدرضا هاشمی بیان داشت:روز جهانی مسجد باید به نمادی برای استکبار ستیزی و هوشیاری امت اسلامی در برابر توطئه های دشمن تبدیل شود، چراکه دشمنان اسلام ناب محمدی از صدر اسلام و در طول تاریخ پیوسته به دنبال نابودی، ضربه زدن، به انحراف کشاندن و در آخر جلو گیری کردن از گسترش نور حقیقت و آموزه های اسلام به عنوان آخرین و کامل ترین برنامه سعادت بشر از سوی خداوند بوده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند با اشاره به آتش زدن قرآن کریم در این چند روز اخیر بیان داشت:  این کارها در راستای  اهداف شوم دشمنان است و غفلت امت اسلامی دشمن را در پیشبرد این اهدف کمک می کند و آنها را جسور تر می کند.

هاشمی در پایان افزود: این تلاش پیوسته دشمنان هیچگاه به نتیجه نخواهد رسید و موجب اتحاد بیشتر امت اسلامی خواهد شد و ما را به حکومت عدل جهانی به رهبری حضرت امام مهدی عج الله رهنمود خواهد ساخت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار