امروز دنیا شاهد انسجام امت اسلامی است و نمونه بارز آن پیاده‌روی ایام اربعین حسینی است

محمد کرمی گفت: مردم خونگرم و میهمان‌نواز سیستان و بلوچستان به‌عنوان تنها دروازه زمینی دسترسی زائران پاکستانی به کربلای معلی استقبال و میزبانی از این زائران را افتخار خود می‌دانند.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۷۷
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: چند سالی است که سیستان و بلوچستان؛ پایتخت وحدت ایران اسلامی دروازه ورود زائران پاکستانی عتبات‌عالیات برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی شده است.

وی افزود: این استان تنها مسیر زمینی ورود زائران پاکستانی به کشور عراق است که زائران پاکستانی از طریق مرزهای میرجاوه و ریمدان وارد کشور می‌شوند.

کرمی بیان کرد: مردم شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان در سال‌های اخیر افتخار میزبانی زائران حسینی را دارند و در این سال‌ها نشان داده‌اند که عشق و ارادت به خاندان نبوت و اهل‌بیت علیهم‌السلام شیعه و سنی، فارس و بلوچ نمی‌شناسد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه امروز دنیا شاهد انسجام امت اسلامی است و نمونه بارز آن پیاده‌روی ایام اربعین حسینی است بیان کرد: نماد هر کشوری ورودی آن کشور است؛ بنابراین سعی کنیم تا به بهترین شکل ممکن از زائران اربعین حسینی که از کشور پاکستان وارد سیستان و بلوچستان می‌شوند استقبال شود.

محمد کرمی با اشاره به اهمیت بخش فرهنگی در مراسم پیاده‌روی اربعین گفت: باید موکب‌ها با برنامه‌ریزی مناسب ایجاد شود.
مردم خونگرم و میهمان‌نواز سیستان و بلوچستان به‌عنوان تنها دروازه زمینی دسترسی زائران پاکستانی به کربلای معلی استقبال و میزبانی از این زائران را افتخار خود می‌دانند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار