اقدامات زیرساختی مناسبی برای رفاه حال زائرین در مرز ریمدان صورت گرفته است

محمدعلی رافت گفت:باتوجه‌به اینکه امسال دومین سالی است که ورود گسترده زائرین از مرز ریمدان به کشور صورت می‌گیرد اقدامات زیرساختی خوبی برای رفاه حال زائران در این مرز صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۵۳۴۸۶۶
|
۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷

محمدعلی رافت، سرپرست فرمانداری دشتیاری در گفتگو با خبرنگار بسیج در چابهار با اشاره به اینکه در سال گذشته با کمبود سایه‌بان در مرز ریمدان مواجه بودیم افزود: در سال گذشته حدود هزار ۷۰۰ متر سایه‌بان داشتیم که امسال هزار ۵۰۰ متر دیگر به مجموع این سایبان‌ها اضافه شد و هم اکنون جمعاً ۳ هزار ۲۰۰ متر سایه‌بان ثابت در گذرگاه مرزی ریمدان وجود دارد.

وی ادامه داد: در سال گذشته چهار گیت و امسال ۱۰ گیت دیگر به این تعداد اضافه شده و هم اکنون مجموعاً ۱۴ گیت وجود دارد که باید گفت که این گیت‌ها باتوجه‌به جمعیتی که در کشور ورود و خروج می‌کنند تعریف و مدیریت می‌شود.

سرپرست فرماندار شهرستان دشتیاری بیان کرد: یکی از مصوبات ستاد اربعین رساندن آب پایدار به مرز ریمدان بوده که در تعهد شرکت آبفا صورت‌گرفته و سال گذشته تعدادی تانکر ثابت در محل مرز منتقل شده و به‌وسیله پمپاژ آب موردنیاز موکب‌ها و مردم تأمین می‌شده و در حال حاضر این کار برای امسال نیز انجام شده و ما امیدواریم با تلاش و همت مضاعف بتوانیم آب پایدار را به مرز ریمدان برسانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار