مسئول کارگروه سلامت و بهداشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان اعلام کرد:
زنجان: مسئول کارگروه سلامت و بهداشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان با بیان اینکه طرح در مدار حبیب به صورت کشوری برگزار می شود ،گفت: در این طرح ۱۹ تیم از طریق کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی در مسیر پیاده روی اربعین به زائرین خدمات ارائه خواهند داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۵۶۹
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

برگزاری پویش در مدار حبیب در زنجان/ ارائه خدمات رایگان سلامت به زائران اربعین

حجت الاسلام گنج خانی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان، در خصوص طرح در مدار حبیب، اظهار داشت: این طرح با همکاری بسیج دانشجویی استان زنجان صورت گرفته است و بیش از یک هزار گروه جهادی سلامت شامل طلاب و روحانیون، دانشجویان و متخصص طب سنتی در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و در مسیر پیاده‌روی اربعین خدمات سلامت و فرهنگی ارائه خواهند داد.

وی از ثبت نام ۱۹ تیم از طریق کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت وآبادانی خبر داد و گفت: هر گروه شامل ۴ نفر است.

حجت الاسلام گنج خانی با بیان اینکه گروه‌ها مجهز به تجهیزات سلامت می‌شوند تا در طول مسیر به زائران خدمات سلامت ارائه دهند، ادامه داد: این گروه‌ها هم به صورت انفرادی و هم به صورت خانوادگی هستند که ترویج سبک زندگی اسلامی و تبلیغ دین اسلام در مسیر اربعین جزء اهداف ما است.

وی با بیان اینکه انتخاب تاریخ اعزام بر عهده خود فرد بوده و ما تقسیم بندی‌های لازم را انجام می‌دهیم، گفت: حضور اعضاء از اول ماه صفر شروع و تا اربعین ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه پک‌های حمایتی در مرز به آن‌ها ارائه داده می‌شود، افزود:این پک‌ها شامل اقلام مصرفی برای ماساژ، رفع فشار خون، گرمای زدگی و... می‌باشد.

مسئول کارگروه سلامت و بهداشت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان افزود: بسیج دانشجویی از نظر مالی حمایت‌های بسزایی کرده است و کارگروه سلامت حوزه‌های علمیه کشور برای اجرای این طرح تمام زیر ساخت‌ها را فراهم ساخته است و این طرح  در سطح کشور و استان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار