مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد از اعزام گروه جهادی متشکل از 150 نفر دانشجو، طلبه، دانش آموز ، پزشک و رسانه در قالب قرارگاه (عهد خدمت تابستان) به منطقه کمتر برخوردار بخش لوداب از توابع شهرستان بویراحمد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۳۴۵۲۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سروان پاسدار صمد فقیهی؛ با اعلام این خبرگفت: این گروه جهادی در حوزه های عمرانی ، حوزه فرهنگی، حوزه آموزشی، کارآفرینی ، رسانه و خدمات پزشکی به مدت 7 روز از 26 مرداد تا 2 شهریور 1402 در روستاهای آباده، تل دراز آبمورد و حیدرآباد سفلی و علیا به ارایه خدمت می پردازند.

وی، رنگ آمیزی 7 مدرسه در قالب طرح شهید عجمیان را از جلمه فعالیت های عمرانی این گروه حهادی اعلام کرد و ادامه داد: این اقدام در راستای انعقاد تفاهم نامه فی مابین آموزش و پرورش استان و بسیج دانشجویی صورت می گیرد.

فقیهی برگزاری یادواره شهدا، جشن تکلیف ، برپایی مراسم مذهبی در قالب هیئت عزاداری و برگزاری مسابقات فرهنگی را از جمله برنامه های فرهنگی پیش بینی شده در این اردوی جهادی اعلام کرد.

وی، با تشریح برنامه های حوزه آموزشی ، کارآفرینی و رسانه ، ابراز داشت: برگزاری کلاسهای کمک درسی در مقاطع مختلف تحصیلی ، آموزش احکام و مسائل دینی ، آموزش صنایع دستی و جواهر سازی و برگزاری کلاس های آموزش فیلم برداری و عکاسی با حضور گروه جهاد رسانه شهید آوینی نیز پیش بینی شده است.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان گفت: در حوزه پزشکی نیز خدمات پزشکی ، دندانپزشکی، پایش سلامت، مامایی و روان شناسی به ساکنین این روستاها اراده خواهد شد. گفتنی است 30 گروه جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه جهادی عهد خدمت از ۱۵ تیر آغاز و تا پایان شهریور برای خدمت به مردم مناطق کمتر برخوردار کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند

گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند

گروه های جهادی به مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدندگروه های جهادی به مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدندگروه های جهادی به مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدندگروه های جهادی به مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدندگروه های جهادی به مناطق کم برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام شدند

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار