خبرهای داغ:
به مناسبت فصل تابستان ویژه برنامه یک روز شاد همراه با صرف ناهار و دورهمی دوستانه به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۳۴۵۰۲
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، ویژه برنامه یک روز شاد به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) در سرخه برگزار شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه یک روز شاد، در طول سال و در مناست های مختلف در رده های نوجوانان و کودکان برگزار و با استقبال خوبی همراه است.

او افزود: همزمان با فصل تابستان و در جهت ایجاد اوقاتی شاد و مفرح برای بسیجیان، دورهمی دختران حلقه شهید سنگسری در پایگاه همراه با صرف ناهار برگزار و با استقبال خوبی همراه بود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) ادامه داد: در قالب فعالیت خارج از حلقه طراحی قاب گوشی توسط نوجوانان حلقه شهید حسین سنگسری انجام شد.

ادهم بیان داشت: همچنین در راستای برپایی نمایشگاه اسوه، آماده سازی و فضاسازی غرفه نمایشگاه توسط نوجوانان پایگاه انجام و مورد بازدید عموم مردم و مسولین قرار گرفت.

او اضافه کرد: سرکشی معاونت های سپاه ناحیه سرخه از غرفه پایگاه در نمایشگاه اسوه و ارزیابی عملکرد یک ساله پایگاه از دیگر بخش های اجرایی این برنامه بوده است.

لازم به ذکر است جلسه مجمع سرگروه ها و مجموعه های نقش آفرین در پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) تشکیل و اعضا در خصوص موضوعات و مباحث مورد نظر گفتگو و تبادل نظر کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها