امام جمعه موقت اردل؛ گفت: امروز دشمن به وسیله شبهات به دنبال آسیب رساندن به خانواده و مسایل اجتماعی است.
کد خبر: ۹۵۳۴۲۴۳
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ افزود: ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي،با اشاره به ضرورت ترويج تقواي الهي به خصوص در فضاي مجازي، بيان کرد: فضاي مجازي نيز مانند فضاي حقيقي است و بايد در آن تقوا رعايت شود يکي از مسائلي‌که ما به آن تاکيد داريم اين است که بسياري از معضلات اجتماعي امروز ريشه در بي تقوايي دارد.

امام جمعه موقت اردل، اظهار کرد: با توجه به حجم حضور افراد در فضاي مجازي، امروزه وضعيتي به وجود آمده که بسياري از افراد نسبت به تحولات و اخبار و رويدادها مي خواهند سريع ترين واکنش را نشان دهند به گونه اي که براي عده اي اين که اولين توليد کننده يا به خصوص انتشار دهنده خبر و مطلبي داشتند، در اولويت است و لذا گاه به خاطر تعجيل در اين امر و نيز بي دقتي و عدم رعايت تقوا، شاهد انتشار اخبار نادرست، شايعه و کذب هستيم که خودش پيامدهاي شوم ديگري به همراه دارد.

حجت الاسلام حسيني، با بيان اينکه تقواي فضاي مجازي از مهمترين نيازهاي ضروري جامعه است بيان کرد:امروز دشمن به وسيله شبهات و رسانه‌‌هاي مجازي به دنبال ايجاد آسيب هاي اجتماعي، بي بندو باري، سقوط خانواده ها و عقب ماندگي در بحث سبک زندگي است که مهمترين سلاح براي مقابل با دشمن در اين فضا تقوا است.

وی، در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن محکوم کردن اقدام ددمنشانه و هتک حرمت دوباره بارگاه مطهر حضرت احمد بن موسي علیه السلام گفت: بار ديگر دستان پليد دشمنان اين سرزمين مقدس و ايادي منحرف از اسلام ناب محمدي صلی الله علیه وآله وسلم، به خون زائران مظلوم آغشته گشته و چهره پليد خود را نمايان ساخت هرچند با اين شهادت‌ها درخت تنومند انقلاب اسلامي پربارتر مي‌شود.

حجت الاسلام حسيني افزود: احساسات مردم ايران نسبت به جنايات اغتشاشگران و ايجاد حملات تروريستي در شاهچراغ، ايذه و اصفهان جريحه دار شده است، اما نفس‌هاي آخر دشمنان در حال تپيدن است و انقلاب اسلامي مسير پر افتخارش ادامه دارد و در مواجهه با استکبار جهاني و آمريکا بر سر اعتقاداتمان کوتاهي نخواهيم کرد.

وي با اشاره به 26 مرداد ماه سالروز بازگشت آزادگان به ميهن اسلامي اظهار کرد: آزادگان، گوهرهاي بازيافته از ذخيره ايمان در جمهوري اسلامي هستند.

شایان ذکر است در پایان نماز جمعه از چند نفر از رزمندگان و آزادگان دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار