رزمایش مشترک امنیتی حضرت سیدالشهداء (ع) با حضور نهادهای امنیتی ، انتظامی و دستگاه های خدمات رسان و امدادی در مقر سپاه حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۳۴۱۷۱
|
۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲

  به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سرگرد پاسدار هادی حفیظی درباره این رزمایش عنوان کرد : یکی از ضروریاتی که در همه جوامع و ملت های مختلف از نیازهای اولیه مردم محسوب می شود ، امنیت است . به لطف خدا و حضور نیروهای امنیتی ، دستگاه های مقتدر و اقدامات شایسته ، شاهد امنیت پایدار در کشورمان هستیم . امروز اولین رزمایش امنیتی در سال ۱۴۰۲ در مقر سپاه حضرت مهدی موعود (عج) شهرستان قدس برگزار گردید . در این رزمایش و مانور ستادی ، همه دستگاه های امنیتی ، انتظامی ، امدادی ، خدماتی ، دولتی ، اورژانسی و اعضای شورای تامین شهرستان که دخیل در مدیریت بحران هستند حضور داشتند . در یک مانور تمرینی ، دستگاه های مختلف شهرستان آموزش می‌بینند تا در شرایط بحران چگونه عمل کنند . اگر این ارگانها و سازمان ها مسلط به وظایفشان باشند و هماهنگی های لازم را با یکدیگر انجام دهند به خوبی و با کمترین آسیب از انواع بحران ها به سلامت عبور خواهیم کرد .

 حفیظی در خصوص هدف گرفتن آرامش مردم ایران توسط دشمنان خاطرنشان کرد : دشمنان ما ثابت کردند که این کینه توزی و لجبازی ها با ملت ایران سابقه دار و ادامه دار است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به حقوق این مردم استفاده می‌کنند . یکی از مولفه های امنیت پایدار در کشور حضور عناصر مردمی ، مخلص و مجاهد است که در بحران های مختلف ایفای نقش کرده و آرامش و ثبات را برای کشور به ارمغان می آورند .

وی ارزیابی خود را از این رزمایش اینگونه شرح داد : شهرستان قدس کارنامه خوبی در حوزه مدیریت بحران دارد زیرا در مواقعی که شهرستان های اطراف نیاز به کمک در شرایط اضطراری داشتند دوستان ما در مدیریت شهری شهرستان آماده ایفای نقش بودند و اگر در آینده با شرایط سختی مواجه شویم با آمادگی های موجود و اقدامات پیشگیرانه ، حتما به بهترین شکل عمل خواهد شد .

 

خبرنگار : پریسا کسائی

ارسال نظرات
آخرین اخبار