زهره‌وند:

انس با قرآن راه تقرب به خداوند و دوری از پلیدی‌ها است

همدان-فرمانده حوزه نرجس خاتون همدان با بیان اینکه قرآن نور است و انس با قرآن راه تقرب به خداوند و دوری از پلیدی‌ها است، گفت: ما باید زندگی خود را با قرآن آمیخته کنیم چرا که راه سعادت انس با کلام وحی است.
کد خبر: ۹۵۳۳۹۴۱
|
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

سمیه زهره‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) اظهار کرد: تلاوت صحیح قرآن اولین قدم متعلم برای رسیدن به مقام والای حافظ است چراکه روخوانی مداوم سبب ثبت آیات در ذهن و قلب قرآن‌آموز می‌شود و او پس از مدتی می‌تواند آیات را به خوبی به خاطر بیاورد.

وی با بیان اینکه قرآن نور است و انس با قرآن راه تقرب به خداوند و دوری از پلیدی‌ها است، افزود: ما باید زندگی خود را با قرآن آمیخته کنیم چرا که راه سعادت وعاقبت بخیری، آرامش و تقرب به معبود، انس با کلام وحی است.

فرمانده حوزه نرجس خاتون همدان اظهار کرد: با توجه به اینکه اخیراً هتک حرمت به قرآن کریم توسط دشمنان کور دل و ترسو کشور ایران اسلامی اتفاق افتاد ما باید جایگاه قرآن و اسلام را نسبت به قبل والاتر بدانیم تا کورشوند آنهایی که نمی‌توانند صلابت و سربلند  ایران را ببینند.

وی عنوان کرد: در این راستا سی امین دوره مسابقات قرآن و‌عترت بسیج مرحله حوزه‌ای در رشته‌های حفظ و روخوانی با حضور بسیجیان پایگاه‌های مقاومت  در رده‌های سنی مختلف برگزار شد که جوایز ارزنده‌ای برای حافظان برتر در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار